عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

بزار اسمت رو ببوسم ...

بزار امشب تو خیالم ،  

 فکر کنم دنیا رو دارم ، 

فکر کنم واسه یه لحظه ، 

سر رو شونه هات می زارم ... 

بزار امشب تو خیالم ،  

فکر کنم دستهاتو  دارم  ، 

واسه یک بار توی عمرم ،  

پیش دنیا کم نیارم ...  

راضی ام حتی تو رویا ، 

 دست گرمتو بگیرم ... 

تو نگاه کنی تو چشمهام ،  

من برای تو بمیرم ... 

می دونم خواب و خیاله ،  

می دونم که داری میری ... 

راضی ام به این خیالها ،  

دنیامو ازم نگیری ... 

 

می دونم دوستم نداری ، 

 تو دلت کسی رو داری ، 

می دونم که خیلی وقته ، 

 سر رو شونه هاش می زاری ...

فقط اسممو صدا کن ،  

 بزار اسمتو ببوسم ،   

می خوام با خیال عشقت ، 

 تا ابد با شمع بسوزم ...   

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد