عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

How is this love

این چه عشقیست ؟ 

چه عشقیست  ، که در دل دارم...؟! 

من از این عشق ، 

از این عشق ، چه حاصل دارم ...؟! 

می گریزی ز منو ، در طلبت ، 

باز هم ، باز هم  ، کوشش باطل دارم ... 

 

باز لبهای عطش کرده ی من ، 

عشق سوزان تو را می جوید ... 

می تپد قلبم و با هر تپشی ،  

قصه ی عشق تو را می گوید ... 

  

بخت اگر از تو جدایم کرده ،  

می گشایم گره از بخت ، چه باک ؟! 

ترسم این عشق سرانجام مرا ،  

بکشد تا به سراپرده ی خاک ... 

 

این چه عشقیست ؟ 

چه عشقیست  ، که در دل دارم...؟! 

من از این عشق ، 

از این عشق ، چه حاصل دارم ...؟! 

می گریزی ز منو ، در طلبت ، 

باز هم ، باز هم  ، کوشش باطل دارم ...  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد