عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

خداحافظیِ تلخ ...

قسمتم نشد که آخر ، تو رو از همه بگیرم ،  

واسه عشق تو بمونم واسه عشق تو بمیرم ...  

قسمتم نشد که حتی با غمت همخونه باشم ، 

بی تو خم شدم شکستم نتونستم دیگه پاشم ...  

 

یه خداحافظی تلخ یادگارم از تو اینه ،  

یه عالم حرف نگفته سهم من از تو همینه ...

 

تو که رفتی من شکستم ،  این تموم ماجرا بود ،  

قسمتم از تو و عشقت غم گنگ یک نگاه بود ...   

چه شبها که گریه کردم ، چه روزهایی که حروم شد ،

رفتی و منو نخواستی ،  

قصه اینجوری تموم شد ...  

  

یه خداحافظی تلخ یادگارم از تو اینه ،  

یه عالم حرف نگفته سهم من از تو همینه ...   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد