عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

قلبی که یخ زد و کاریش نمیشه کرد ...

من بی تو له شدم ، زیر هجوم درد ،  

قلبی که یخ زد و کاریش نمیشه کرد ...  

با اینکه زندگی باهام خوب تا نکرد ،  

نبودن تو رو از من جدا نکرد ...  

ویلون کوچه هام ، دنبال کی برم ؟ 

چون بعد تو فقط فکر مقصرم  ، 

                                       فکر مقصرم ... 

 

از لابه لای لحظه های تلخ و غمگینم ،  

تو روز روشن این همه تاریکی میبینم ... 

 

با اینکه از هر لحظه ی آینده بیزارم ،  

با این همه بازم به این آینده شک دارم ،  

احساس شک دارم ... 

 

این بد بیاری ها تقصیر من نبود ، 

اینکه تو هم بری تقدیر من نبود ،  

این حال و روزمه ، از غصه تب کنم ،  

هر روزم این شده ، روزهامو شب کنم ...  

 

ویلون کوچه هام ، دنبال کی برم ؟ 

چون بعد تو فقط فکر مقصرم  ، 

                                     فکر مقصرم ... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد