عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

بی من نرو ، تنهام نزار

خیلی دلم گرفته ،  

از این همه جدایی ... 

گذشت قدیم و حالا من کجا تو کجایی ... 

خیلی گرفته است حالم ، همه اش دلم میگیره ... 

انقدر قدم میزنم ، تا نفسم بگیره ... 

 

هرجا میرم به فکرتم ،  

فکرت برا دلم بسه ... 

میخوام همه اش صدات کنم ،  

اسمت برام مقدسه ...  

میمیرم ولم کنی ، بری فراموشم کنی ... 

با بی کسی و انتظار منو هم آغوشم کنی ...  

 

بی من نرو تنهام نزار ، بی کسیمو یادم نیار ... 

واسه تو داره جون میده ، این دلِ تنگ و بی قرار ... 

بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکته ،  

دل پیش چشمهای تو و پیش نگاه پاکته ... 

 

 

 

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد