عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

من از تمام تو همین رویا رو دارم ...

با اینکه میدونم دلت با من یکی نیست ،  

با این که می بینم به رفتن مبتلایی ، 

چشمهامو می بندم که میمونی کنارم ،  

با این که میدونم کنارِ من کجایی ...  

 

چشمهامو میبندم که رویاتو ببینم ،  

چشمهامو میبندم تو رو یادم بیارم ،  

حرفهای من رویاییه می دونم امّا ، 

من از تمام تو همین رویا رو دارم ... 

 

از تو نمی رنجم تو حق داری نمونی ،  

شاید تو هم مثل خودم مجبور باشی ،  

با اینکه میدونم به احساسی که دارم ، نزدیکتر میشی که از من دور باشی ...   

باور کن این ثانیه ها دست خودم نیست ، 

من پشت ردّ تو به یک بن بست میرم ، 

حس میکنم این لحظه رو صد بار دیدم ،

من روبروی چشم تو از دست میرم ... 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد