عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

تو رفتی ...

تو رفتی بی بهونه، 

اینکه رسم عاشقی نیست ... 

بعدِ تو من خیلی تنهام ،  

جای من تو قلبِ تو نیست ... 

 

این منم که بی تو چشمهام دیگه طاقتی ندارن ، 

نمی تونن بی تفاوت واسه رفتنت نبارن ... 

 

تو ازم ساده گذشتی ، تو چرا ساکت و سردی ؟ 

چشم به راهِ تو نشستم ،امّا تو برنمیگردی ... 

 

بعدِ رفتنِ تو باید با خودم تنها بمونم  ... 

چرا رفتی از کنارم ...؟ کاش می شد اینو بدونم ...! 

 

یه نگاه بکن به چشمهام  ، هنوزم داره میباره ... 

تو داری تنهام میزاری ، بی تو قلبم کم میاره ... 

 

دیگه خسته ام ،  

دیگه تنهام ،  

همه آرزومو بردی ... 

دارم از چشمات می خونم ، تو دیگه برنمی گردی ... 

 

 

 

خیلی سخته ...

نمیدونم عشقی که داشتیم ، هنوزم یادته ؟!
گلهایی که دادم بهت ، عزیزم کنارته ؟
یادته به من میگفتی همیشه کنارتم ،
هر جای دنیا که باشی ، همیشه به یادتم ...
همیشه به یادتم ...

خیلی سخته فراموشت کنم ،
این دل و بی سر و سامونش کنم ...
نمی تونم از تو ساده بگذرم ،
این دل و پیر و زمین گیرش کنم ...

اون نامه هایی که دادم هنوزم تو دستته؟!
بعد قهر و آشتی هامون خنده هامون یادته ؟

یادته به من می گفتی نمیشه بی تو سر کنم
خودمو آتیش میزنم یه روز ازت گذر کنم ...
 

 

 

 

 Only For Sheyda