عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

می خوام بدونی حالمو

چشمهای من دنبالته ، 

دلم هنوز تو فکرته ، 

می خوام بگم دوست دارم  ، هنوز صدام یادته ...!؟ 

 

می خوام بفهمی حالمو ، 

خودت بیای سراغم و ،  

دلم می خواد بهم بگی ، سوال بی جوابمو  ...

 

گفتی نمی دونی چطور همیشه عاشق بمونی ، 

بازم تلاشتو بکن ،   

ایندفعه شاید بتونی ...   

 

هوس نبوده بین ما ،

تهمت ناروا نزن  ،

خودم بهت پس میدادم دلی که می سپردی به من  ...  

 

  

 

ONLY FOR SHEYDA

تو هنوز یه آسمونی ...

تو هنوز یه آسمونی روی سقف آرزو هام ،  

زیر سایه ی تو بوده لحظه های بی کسی هام ،  

من به یادت زنده بودم ،  

حتی وقتی که نبودی ... 

حتی وقتی به رقیبم عکس چشمهاتو رسوندی ... 

  

از همون لحظه که دستهاتو از تو دستم پس کشیدی ،  

فهمیدم که ، تو خیالت، به عشقش نفس کشیدی ...  

 

تلاش قلبم و تفره ی عشق تو ،  

همه اش واسه دلم تجربه شد ...  

بی تو  سقوط و تجربه کردم ،  

وقتی نبوده تو  زمزمه شد ... 

 

تو  هنوز تنها امیدم تو شبهای نا امیدی ،  

تو  رو کم داره وجودم ، کاشکی الان میرسیدی ...   

کاشکی وقتی زیر گریه ، جشن بارون می گرفتم ...  

تو  رو با نگاه گرمت با غریبه نمیدیدم  ... 

 

از همون لحظه که دستهاتو از تو دستم پس کشیدی  

فهمیدم که ، تو خیالت، به عشقش نفس کشیدی  

 

تلاش قلبم و تفره ی عشق تو ،  

همه اش واسه دلم تجربه شد ...  

بی تو  سقوط و تجربه کردم ،  

وقتی نبوده تو  زمزمه شد ...