عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

به تو گفتم ، نگفتم ؟!!

به تو گفتم  منو عاشق نکن ، دیوونه می شم  

منو از خونه آرواره نکن ، بی خونه میشم ... 

به تو گفتم ، نگفتم ؟!! 

 

خطر کردی نترسیدی منو دلداده کردی ،   

تو کردی هر چه با این ساکت افتاده کردی ،  

دیگه از کوچه ی من راه برگشتی نداری ،  

منم دوست و منم دشمن کسی جز من نداری ...  

به تو گفت ، نگفتم ؟!!  

نگفتم دل من بی اعتباره ، 

اگه عاشق بشه پروا نداره ، 

نمیفهمه خطر این مرغ بی دل ، 

قفس می شکنه میره تا ستاره  ... 

به تو گفتم ، نگفتم ؟!!

 

به تو گفتم اگه مستم کنی مثل پرنده ، 

دیگه از من نپرس مستی عاشق چون و چنده ،  

چنان دلسوخته میزنم به اسمت زیر آواز  ،

که آوازه ی من راه فرارت رو ببنده ... 

 

به تو گفتم ، نگفتم ؟!! 

 

 

بمون ...

کاشکی تو رو سرنوشت ازم نگیره ، 

می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره ... 

اگه خاطره ها یادم میارن تو رو ،  

لااقل از تو خاطره هام نرو ...

کی مثل من واسه تو ،  

قلب شکسته اش میزنه ؟؟! 

آخه کی واسه تو مثل منه ؟؟؟ 

بمون ... 

دل من فقط به بودنت خوشه ،  

منو فکر رفتن تو می کشه ، 

لحظه هام تباهه بی تو ، 

زندگیم سیاهه بی تو نمی تونم ...   

 بمون ... 

 

فرق من و تو اینه ...

خوب به خودت نگاه گن ، ببین چی داری از من  !!

جز این که صد تا دنیا ، فاصله داری از من ... 

فاصله مون یه دنیاست ، پس انتها نداره  

ما مال هم نمی شیم ، تو روز و من ستاره ...  

 

نه قلب تو بند منه ، نه فکرمی همیشه 

بیا به هم دروغ نگیم ، اینجوری حل نمیشه ... 

مهم نبود از اول که آخرش چی میشه  

نگفته ها زیاده ، اما این آخریشه ... 

 

هر کی بخواد می تونه ، تو قلب تو بشینه  

خوب به خودت نگاه کن ، فرق من و تو اینه ... 

  

فرق من و تو اینه ...