عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

بیا باشیم ...

بیا پرواز کنیم کنار هم ...،

بیا پرواز کنیم تو بال هم

بیا باشیم مال هم

بیا باشیم مال هم


اگه هم خونه میخوای من ...

اگه دیوونه می خوای من

گل عاشق ، گل عاشق

اگه گلخونه می خوای من

بیا باشیم مال هم ...

بیا باشیم مال هم


کاشکی چشمات مال من بود ،

تو سرت خیال من بود

مثل من که آرزومی،

آرزوت وصال من بود ...

کاشکی دستهامونو زنجیر می بستیم ما به هم ،

همه جا داد میزدیم که عاشقیم عاشق هم

عاشقیم  ...، عاشق هم


اگه هم خونه می خوای من ...

اگه دیوونه می خوای من

گل عاشق ، گل عاشق

اگه گلخونه می خوای من

بیا باشیم مال هم

بیا باشیم مال هم ...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد