عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

عشقولانه....

به چشمانم آموختم که هر کس ارزش دیدن ندارد ...

تو ...!

چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی ؟؟؟ 

گناهی نکردم امّا منو اینجور می سوزونی ... 

نمی دونم که چه جوری خیال کنم تو رو ندارم  

آخه تو سنگ صبوری ، بی تو من دوام نمیارم ... 

 

واسم سخته جدایی ، بی تو دنیایی ندارم   

زندگیم تیره و تاره ، بی تو فردایی ندارم   

بی تو همدمی ندارم ؛  اصلاً بی تو موندن کار من نیست ...! 

کاش بدونی که به جز تو هیچکسی دورو برم نیست ... 

 

وجودت مال من بود ولی انگار که تمومه  

بدون یاد تو با من لحظه لحظه پیش رومه ... 

وجودت مال من بود از من تنها نگیرش  

این تن خسته مو حالا وقتی می بینی اسیره ... 

 

چشمهای تو مال من بود  ، دیگه نگاهتم ندارم  

اگه چشم هاتو بگیری ، من دیگه چیزی ندارم ... 

چشمهای تو نمی بینه حلقه ی اشک توی چشمهام  

من واست می مردم امّا باز هنوز خالی دستهام ... 

 

 

 

 

دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد